Lotgenotencontact

Het lotgenotenforum van Diarree.nl is een forum waar lotgenoten elkaar steunen, informeren en helpen. Gun elkaar daarbij de ruimte en wees vriendelijk voor elkaar.

Diarree.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de reacties op dit lotgenotenforum noch voor de inhoud van andere websites die hier genoemd worden. Klik hier voor ons moderatorbeleid.

LET OP: Deze website is geen vervanging van een officieel medisch consult. Als u klachten heeft, adviseren wij u ten sterkste om met uw eigen behandelend arts of huisarts contact op te nemen. U kunt uw medische vragen natuurlijk ook stellen in de rubriek 'Vragen'. U krijgt dan antwoord van onze medisch specialist.

(advertentie)

Welkom op de lotgenotenrubriek!

Geschreven op: Vrijdag 11 Maart 2011 om 11:52
Ongepast of beledigend?

Wilt u met anders praten over uw buikloop? Plaats hier uw bericht of reageer op het bericht van anderen.

Christiaan, webmaster 

Reacties op dit bericht:


Geschreven door: stresskip op Maandag 18 Juli 2011 om 23:22 Ongepaste reactie?

Deze site ontdekt, maar jammer genoeg heeft nog niemand hier een reaktie achtergelaten.
Volgens mij is het ook een onderwerp waar men niet graag over praat..
Heb zelf al maanden achter elkaar diarree nu. Ben al naar de huisarts geweest, faeces zijn op kweek gezet.. maar de bekende bacterieen werden niet aangetroffen.
Daar ik ook nog eens een hartkwaal heb moet ik ook plastabletten slikken en ik mag niet meer dan 1,5 liter vocht per dag gebruiken.. dus ik voel mij erg slap...Ik durf bijna de deur niet meer uit en raak echt geisoleerd zo..
Ik heb gelezen dat je ook diarree kunt krijgen door stress.. Ik ben een echte stesskip, dus zou het mij niks verbazen dat dat de oorzaak is bij mij... zijn er meer mensen die zich hierin herkennen ? Ik wens allen sterkte.... en ik hoop dat er mensen zijn die op mijn berichtje reageren..


Geschreven door: Monique op Donderdag 2 Februari 2012 om 23:40 Ongepaste reactie?

Ik hoop dat je dit nog op tijd leest,en het niet te laat is, want het is lang geleden dat je dit geschreven hebt.

zoals ik het kan bekijken heb je -Vit B12 tekort, is een van de symptomen, ook spierzwakte en gewrichtsklachten,benauwdheid, hartklachten,vermoeidheid, eczeem,maag-endarmklachten
zie verder lijst en website van Hendrik de Jong, deze site goed lezen ook betreft de bahandeling en de waardes, bij de artsen vaak verkeerde,
oorzaak kan zijn: stress,antibiotica,cholesterolverlagers,maagzuurremmers, bloeddrukverlagers,diabetesmedicatie,antireumamedicatie

bijna zeker Kalium tekort,!! gevolgen b.v. Hartritmestoornissen,hartinfarct, hartstilstand,Oedeem,( krijg je weer plasmedicatie, wordt het nog erger,lekker logisch )gewrichts -en spierklachten, gevolg van de diarree, PLASMEDICATIE,laxeermiddelen"

je moet dit ook echt laten meten!! want dit wordt alleen maar ERGER en gevaarlijker,doordat je plasmedicatie !!??moet blijven innemen terwijl je diarree hebt!!?

je moet in iedergeval je voeding aanpassen,is in diverse artikelen te vinden, eten waar veel kalium in zit,b.v. veel fruit en groenten, moet je maar kijken

Verder kun je lezen het artikel; Wat gebeurt er als je te weinig vet eet" je komt ook heel veel vitaminen tekort, ddie belangrijk zijn voor je hart en gewrichten en spieren, ets, Vit A/Becarotheen, C.D.E.
magnetron verlies van vitaminen,!! bakken en braden met olijfolie, kokosolie, eten van b.v.zaden en noten,avocado,

Cholesterolverlagers, zie ervaringen en forums,en artikel van Prof.dr.Walter Hartenbach en"Cholesterol heb je nodig

er worden door de artsen vaak verkeerde diagnoses gesteld, met gevolg verkeerde medicatie,en onherstelbare schade en de artsen erkennen het niet! en verdiepen zich daar niet in geven heeeeel gemakkelijk cholesteroverlagers en antibiotica,

en als je af moet vallen laat dan alle zoetstoffen, vooral aspartaam (light en suikervrije produkten en frisdrank en zelfs in hartige produkten ) wordt je dik van!! en 92 ernstige bijwerkingen, hele lijst te vinden op internet n ervaringen van mensen en onbegrip van artsen!!

ik wens je heel veel STERKTE




Geschreven door: Sander op Dinsdag 28 Februari 2012 om 09:21 Ongepaste reactie?

elke keer als ik slaap of in bed lig smiley
word ik ineens wakker met een stromende diarree rivier.
Ik voel het dan helemaal stromen, en dan zit hret ook overal.
wat kan ik hier tegen doen?


Geschreven door: Annie Janssen op Woensdag 28 Maart 2012 om 11:06 Ongepaste reactie?

Ik ben geopereerd aan darmkanker en daarbij is twee-derde van de dikke darm weggenomen. Sindsdien heb ik veel last van dunne waterachtige ontlasting. Weet iemand of dit blijvend is, of dat hier nog verandering in komt?


Geschreven door: Ank op Zondag 8 April 2012 om 23:41 Ongepaste reactie?

Zie uitgebreide info de reaktie van Monique !!

Vit B12 tekort, geeft b.v Diarree!! darm -en maagklachten,en nog ruim 30 symptomen.

gevolg van diarree,en laxeermiddelen,Plasmedicatie; Kalium, Natrium,Magnesium tekort,!!

geeft weer b.v. hartklachten,hartstilstand, spier en gewrichtsklachten, Oedeem,(krijg je weer meer plasmedicatie en kringetje is weer rond !!

Door darm -en maagklachten vitaminen tekort , worden nl daardoor niet opgenomen in het lichaam.


Geschreven door: Karin op Donderdag 15 Mei 2014 om 08:26 Ongepaste reactie?

Denk ook eens aan vitamine D en magnesium . Wel eerst controleren (prikken van de waarde) vitamine D.

Kan een oorzaak zijn is bij mij wel het geval.

Daarnaast stress speelt altijd een rol.



Reageer nu op dit bericht:

Let op! Alle vragen en antwoorden worden geÔndexeerd door diverse zoekmachines. Als u niet wilt dat uw persoonlijke gegevens via internet gevonden kunnen worden, dan moet u deze zeker niet in uw vraag verwerken.

Als u medische informatie aanhaalt die niet uit uw persoonlijke omgeving komt, dan is een bronvermelding gewenst. Uiteraard is het de bedoeling dat de medische informatie die u noemt naar uw beste weten de juiste is. Het is niet de bedoeling dat u reclame maakt op dit forum.

Lees voordat u reageert ook onze huisregels.

Disclaimer over bijwerkingen: U kunt als patiŽnt zelf uw bijwerking melden bij het Lareb. Het Lareb verzamelt alle bijwerkingen van geneesmiddelen en vaccins in een databank. Door het melden van een bijwerking draagt u bij aan de veiligheid van geneesmiddelen en vaccins. Melden gaat eenvoudig via het online meldformulier.

Typ uw naam en uw bericht in en druk daarna op 'Voeg bericht toe'.

Uw naam: 
   
Uw bericht: 


(advertenties)
Print deze pagina uit Print deze pagina
Voeg Diarree.nl toe aan je favorieten! Favorieten
(advertenties)